wtorek, 8 listopada 2016

Zaczynamy (ponownie)

Osiemdziesiąte piąte podejście do prowadzenia bloga. Parę lat wisi strona i zabiera miejsce na serwerze, wiec postanowiłem zebrać swoje siły i reaktywować działalność "piśmienniczą" kolejny już raz. Nigdy nie zagościło tutaj więcej niż trzy posty, dlatego też gorzej być nie może, dlatego trzymam kciuki sam za siebie, żebym tym razem dał radę wytrwać dłużej.

Jak dobrze wiem (tylko ja tu zaglądam) nie znam się na tym, prawie nic a nic. Mimo braku jakiegoś doświadczenia i słomianego zapału postanowiłem trochę powalczyć z różną materią. Blog z założenia będzie o wszystkim czyli tak naprawdę o niczym. Zamieszczane będą posty zajmujące się tematyką wszelaka (czyli jaką?). 

Co to jest tematyka wszelaka, a no taka, w której się akurat obecnie coś będę wiedział. Proszę się nie dziwić, jak jednego dnia pojawi się post dotyczący Hołdu Pruskiego, a następny będzie dotyczył wyborów w USA, a jeszcze następny twórczości Ewy Barańskiej. Zamieszczane będą również różne moje mniej lub bardziej prywatne przemyślenia i komentarze do spraw bieżących (jeśli oczywiście nie zapomnę napisać).

Zakładam, ze istnieje wiele podobnych blogów (choć nie sprawdzałem) raz lepszych raz gorszych, ale internet wszystko przymnie, a czytelnik(?) wszystko zweryfikuję. Będę starał się pisać dość regularnie i miejmy nadzieję ciekawie, choć nie będę się mógł równać z twórcami bardziej wyspecjalizowanymi w swojej pracy. 

Pozostaje mi tylko trzymać kciuki, żebym w swoim często dość nudnym istnieniu znalazł coś ciekawego do przelania na "wirtualny papier". 

P.S. Zapomniałem dodać, że dość dawno nie napisałem nic dłuższego dlatego mogą pojawiać się czasami różnego rodzaju błędy stylistyczne, językowe itd. itp.. Oczywiście będę się starał z posta na post pisać lepiej, a jak wyjdzie to się zobaczy.   
    

   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz